معنای عوارض جانبی
از حرف خبرنگار کانال آی- تی- وی – وان انگلیس خیلی خوشم آمد. بعد از گزارش مفصل از حملات سنگین اسرائیل به جنوب لبنان با گوینده ای در خود اسرائیل از طریق رلۀ تلویزیونی ارتباط برقرار کردند.

پرسید که به چه دلیل بجای حملۀ مستقیم به مواضع حزب الله ، مردم بی دفاع لبنان را قتل عام می کنید. آمار جالبی هم از تعداد کشته شدگان داد که الان رقمش یادم نیست ولی گفت که چیزی بیش از نود درصد آنها مردم عادی بوده اند.
گویندۀ اسرائیلی که انگلیسی را با لهجۀ عبری حرف می زد پاسخ داد که این آمار شما کذب است و آنها که کشته شدند اعضای حزب الله هستند.

خبرنگار انگلیسی پرسید : یعنی کودکانی را هم که کشتید، عضو حزب الله بودند؟

زبان یارو بند آمد و بعد از تته پته گفت : ما به خاطر این مساُله متاُسفیم و سعی می کنیم که حمله عوارض جانبی (!!!) زیادی نداشته باشد.
1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
درود در پناه اشه يزداني

فراخوان بزرگ اينترنتي وبلاگ نويسان و صاحبان سايت و خبرگزاري ها :

اعلام انزجار به انسان كشي . دست ياري ببخش شما و دوستان را مي فشاريم . ارج نهادن به جان آدمي مرز و رنگ و نژاد و دين و اعتقاد نمي شناسد . اين خوي توحش است كه انزجار ما را بر مي انگيزد . هيچ مرام ، مذهب ، و يا فرامين كتب مقدس و يا آسماني ، و هيچ گروه و دسته ، حزب و فرقه نميتواند با هر توجيحي ، حتي از نوع آسماني آن دست به كشتار و خونريزي بزند .

شما و همه دوستان را در اين حركت انساني در روز سوم امرداد روز بي مرگي به ياري ميخوانيم . براي اطلاعات بيشتر به لينك هاي زير مراجعه كنيد .

براي دوستانتان ارسال كنيد .

http://1andish.parsiblog.com

http://2andish.parsiblog.com

http://groups.google.com/group/negaresh

پاينده مهر دوستان