چای فلسطینی
چیزی حدود نیم ساعت زود رسیدم سر قرار. آمدم یک بار هم شده تقلید وقت شناسی انگلیسی را بکنم، از آن طرف بام افتادم. آخرش نفهمیدم سرّ ش چیست که خودشان همیشه درست سر ساعت می رسند.

یک نگاهی به دور و بر انداختم ، یک قهوه خانۀ عربی آن گوشه بود. از مزایای لندن این است که همه چیز درش پیدا می شود. حالا استار باکس هم جفتش بود ولی گفتم بروم یک چای عربی بخورم که حداقل دم کشیده ، چون دیگر از تی – بگ خسته شده ام.

یارو پرسید : عربی ؟ گفتم نه . گفت: کجایی هستی؟ گفتم حدس بزن .
صاف زد به هدف . گفتم از کجا فهمیدی؟ گفت : ایرانیها تابلو هستند . ( اینها را به انگلیسی می گفت ، البته با تلفظ حروف از مخرج)

گفتم یک چای بده ، برگ نعنا را هم فراموش نکن، راستی شما کجایی هستی؟
گفت من فلسطینی هستم ، حماس ، حماس.
گفتم حیف شد نگذاشتند محمود عباس کارش را بکند.
گفت عباس نوکر آمریکاست. فقط حماس . الان هم که حزب الله ِ شما دارد خواهر و مادر اسرائیل را ... . (حزب الله ِ ما !!! )
گفت همین روزهاست که احمدی نژاد ، زن ِ اولمرت را ... .

همینطور که چای را آماده می کرد گفت نترس من آدم متعصبی نیستم که برایم شیعه و سنی فرق کند.

برای یکی دو ثانیه نفهمیدم که منظورش چیست بعد یکدفعه یادم افتاد که فلسطینی ها اکثرا سنی متعصب (ناصبی) هستند که طبق باورهایشان هر کجا شیعه گیر بیاورند امانش نمی دهند.
از ایرانی هم که طبیعتا نمی پرسند اصلا به چه چیزی اعتقاد دارد و چگونه می اندیشد. همین که معلوم شود ایرانی هستی ، یعنی اینکه مسلمانی و شیعه و طرفدار جمهوری اسلامی و پشتیبان حزب الله.

باری، دیدم دلداریم می دهد که نترسم. با خودم گفتم : آفرین ! یک عمر خرج شما را از جیب ما دادند ؛ دود پشتیبانی از شما به چشم زن و بچه های ایرانی رفت ؛ پول و اسلحه و داروی مفت از ما گرفتید و از تغییر نام خلیج فارس به خلیج جعلی عربی پشتیبانی کردید ؛ از صبح تا شب چفیۀ فلسطینی جلوی چشم ما گرفتند و شما پای برگۀ تعلق جزایر سه گانۀ ایرانی به شکم گنده های اماراتی را امضا کردید ، حالا هم من باید نترسم و سپاسگزار باشم که دموکرات منشی به خرج می دهی و در قوری چایم نمی شاشی.

کابوس نگار اقلیمی - لندن



11 Comments:
Anonymous ناشناس said...
به مطلب شما در بلاگچین لینک داده شد

Anonymous ناشناس said...
ziba minevisi va mohem ...

Anonymous ناشناس said...
این احمقای که ادای لیبرالها رو در میارن و برای لبنانی اشک پمیریزن...باید بدونن لبنانی و فلسطینی دشمن ایرانین و حاضرن خون ایرانی رو تو شیشه کنن...
قربون دهنت

Anonymous ناشناس said...
نوشته ی پیشینت ــ پنج تصویر ــ زیبا و تکان دهنده بود . حیف که دیر رسیدم .

Anonymous ناشناس said...
واقعا! با اجتزه لينك كردم.

Anonymous ناشناس said...
آقای کابوس نگار اقلیمی زمانی که در ویلاگ خود عکس به درک واصل شدن کودکان فلسطینی را می زدید و من و امثال من را محکوم به راسیسم و فاشیسم میکردید از شاشیدن اعراب در چایی خود بلکه حتی در روح خود خبر نداشتید؟مگر همین فلسطینیها در نقشه کتابهای ابتدایی خود که با پول خیابانخوابهای ایران تهیه شده بود خوزستان را عربستان ننامیدند؟چرا من و تو که خون و جانمان و ناموسمان در 1400 سال قبل بوسیله همین سوسمارخورها بباد رفت باید نگران بچه انها باشیم .
بگذارید بمیرند شاید فرهنگشان تغییر کند تا دیگر عکس احمدی نژاد و نصرالله بر سردر مغازه های خو نزنند
لطفا اگر امکان دارد جواب کامنتها را بدهید

Anonymous ناشناس said...
hi,maybe you think it doesn't worth, maybe for other reason,you remained silent, but if I were you, defenitely tell him the truth, like not only all of us are not supporter of IR iran, but also the majority of nation do not have any problem with western countries including Israel, and the governments policy is not what our nation belief! and.... guess you knew all of them...
راستی از کجا مطمئنی که دمکرات منشی به خرج داده؟! چون تو ساکت موندی

Anonymous ناشناس said...
Ha ha ha!

Anonymous ناشناس said...
شما را نمی دانم ولی من ایرانی بیش از اشتراک با شما با حزب الله اشتراک حس می کنم.

Anonymous ناشناس said...
ma iraniha hamishe beyne fashisme eslami va rasime irani darhal GIJ GIJ zadanim. ta'aadl, modara, ehteram be digari va ... chizhaii hastan ke hichvaght yad nagereftim.dar barkhorde ba adamha bejaye inke bebinim ke ya che hastand va harfe hesabeshoon chiye, dar darajeye avval ya negaah be dineshoon mikonim ya be nejaadeshoon.
hatta khode to, hatta khode man

Anonymous ناشناس said...
عالي بود عالي پسر