آه! ای دلبر مصری که چنین بی باکی!

حرکتهای اعتراضی مردم در تونس و مصر واکنشهای علنی و غیرعلنی را از جانب چهره های سرشناس ایرانی به دنبال داشت. واکنشهای علنی در جراید و وب سایت ها منعکس شدند، اما غیرعلنی هایش از طریق عوامل نفوذی ما در سازمان اطلاعات به دست ما رسید که بخشی از آنها را در اینجا ذکر می کنیم:

احمدی نژاد: ملتها از ظلم خسته شده اند و به دنبال حقوق هسته ای خود هستند؛ در حالی که غرب آنها را به هسته های خودش هم حساب نمی کند. ای قدرت های زورگو! مگر شما خوار مادر ندارید؟

سید محمد خاتمی: مصری ها مواظب باشند که به اصل نظامشان لطمه ای وارد نشود. اندکی تغییر بد نیست اما از بداخلاقی ساختارشکن اکیدا پرهیز کنند.

سردار قاسمی: مردم شپشوی مصر و تونس به دنبال اسلام ناب هستند و به آن دست پیدا خواهند کرد. مگه نه بچه هیئتی ها؟

فیروزآبادی: این ابابیل بودند که به صورت نامرئی به بن علی حمله کردند.

هاشمی رفسنجانی: قربان همه دلهای شکستۀ مردم مصر وتونس. ما که مطیع مقام معظم رهبری هستیم. الله اعلم.

علم الهدی: یک مشت بزغاله و گوساله به مبارک پدر سگ و بن علی الاغ حمله کرده اند. فهمیدید یابوها؟

مسعود بهنود: مصری ها و تونسی ها شکست خوردند. آنها دست به خشونت زدند و از راه سمحه و مدارا خارج شدند. حکومتشان [را] ساقط کردند با این همه خشونت چندش آور.

رامین جهانبگلو: ریشۀ این خشونت طلبی ها را باید در صدر مشروطۀ ایران جست. آن باقرخان خشن بود که تخم این خشونت گرایی را در خاورمیانه کاشت. فقط و فقط به خاطر این که محمد علی شاه مجلس را به توپ بسته بود، به روی حکومت تفنگ کشید. عکسش را هرجا ببینم پاره می کنم.

رادان: تا الان نزیدک به دویست نفر در مصر کشته شده اند که طبق گزارشها به ضرب گلوله بوده و کاملا طبیعی است. هنوز خبری از پرت شدن از پل و له شدن توسط ماشین پلیس گزارش نشده و ما بی صبرانه منتظریم.

علی معلم دامغانی: آه! ای دلبر مصری که چنین بی باکی ........... دل ما برده ای از دور، مگر تریاکی؟

نیک آهنگ کوثر: همه اش تقصیر موسوی است. کاریکاتورش را فردا می کشم. اما اگر "روز" سانسورش کرد به من مربوط نیست.

ابراهیم نبوی: مردم تونس با تکیه به یگانه راه نجات، یعنی عبای هاشمی رفسنجانی، به پیروزی رسیدند. مصری ها هم پیروز خواهند شد به شرطی که از تکنیک های پیشرفته ای مثل اسب تروا به خوبی استفاده کنند.

فرخ نگهدار: من با صدای بلند اعلام می کنم که با مردم مصر و تونس هستم و از مبارک و بن علی پشتیبانی می کنم.

صادق محصولی: بن علی و مبارک هر دو آدم هایی مال اندوز بودند که در انتخابات تقلب کرده بودند. حقشان همین بود.

احمد زیدآبادی: حاضرم به جای مصری ها هم ده ها سال به زندان برم تا شاید آفتاب دموکراسی در آسمان خاورمیانه طلوع کند.

صادق زیبا کلام: فی الواقع من لزوم این آشوب ها را درک نمی کنم. هر دیکتاتوری که بد نیست. دیکتاتورهای خوب و دوست داشتنی هم هستند، فی المثل آغا محمد خان قاجار یا رضا شاه کبیر.

سعید مرتضوی: چقدر به این بن علی گفتم بگذار یک کهریزک مجهز برایت بسازیم، گوش نکرد که نکرد. این هم نتیجه اش. چشمش کور، دنده اش نرم.

محسن کدیور: هم مصر، هم تونس ؛ جانم فدای اسلام.

صادق لاریجانی: به بن علی گفته بودم یک چند هزار نفر را دار بزند ولی زیر بار نرفت. حتی گفتم ما طناب اضافی هم داریم که برایت بفرستیم.

دکتر ملکی: ای مردم مصر! هرگز تسلیم زور و بی عدالتی نشوید.

5 Comments:
با خروح مبارک از قدرت باید در خیابانها ابراز شادمانی کنیم

Anonymous ناشناس said...
دمت گرم
مدتها بود طنز وبلاگی نخونده بودم

ادامه بده

Anonymous ناشناس said...
فردا ساعت 12 اقا مجددا به منظور تصميم گيري در مورد تظا هرات 25 بهمن به اسمان خواهند رفت
ايت علم الهدي فرمودند مقا م معظم رهبري فردا مجددا به اسمان مي روند تادر مورد تظا هرات 25 بهمن تصميم گيري كنند. هرچه رهبري به گويند ما تابع هستم. به نظر مي رسد جلسه اقا با حضرت جعفر طيار خواهد بود ونتيجه ي اين جلسه روز 23 بهمن به اطلاع همه ي علما خواهد رسيد

Anonymous ناشناس said...
سلام
لطفا برای دیدن راهکاری پیشنهادی برای 25 بهمن از سایت زیر دیدن کنید و برای نشر آن نیز کمک کنید.

http://29khordad.wordpress.com

Anonymous ناروك said...
خيلي خنديدم. ايول!